26 Ekim 2013 Cumartesi

Hassas Annelerimizden: Hassas Annemiz Rüveyda oğluna hazırladığı harika doğumgünü partisini anlatıyor

Annelik duygusunu bana ilk yaşatan, aşkımın ilk meyvesi biricik oğlum Ali Arda 9 yaşında. 



Şimdiye kadar olan doğum günleri hep aile arasında oldu bu sefer ona unutamayacağı bir doğum günü hazırladım. Yakın bir arkadaşımla internetten resimler araştırdık. Oğlum şimşek mcqueen hayranı olduğu için onu seçtik oğlumun resmini kullanarak photoshopta düzenledik. 
 
 

Peçetelik,davetliye,kavanoz süsü,kitap ayracı yapmak için boyutlarını ayarladık ve excelde çoğaltık A4 boyutundaki kağıda renkli çıktı aldık tek tek kesip yspıştırdım kitap ayracı ve davetliyeyi kalın kağıda çıktı aldık. Kurabiyeler için Eminönünden 9 rakamı ve arba kalıbı ile renkli şeker hamurları aldım. Kurabiyeleri evde kendim yaptım. Pastasının kekini pandispanya tarifini kullanarak hazırkadım. Pasta kreması ile bol bol damla çikolata kullandım oyuncak arabaları ile süsledim. Makarna salatasından kaplumbağ patates püresinden civcivler yaptım. Siz hassas annelere fikir olsun diye resimleri ve yazımı Ece Hanım'a yolladım. Siz de çocuklarınıza bütçenizi zorlamayacak süpriz bir parti hazırlayabilirsiniz... Sevgilerimle Rüveyda ŞİRİN






3 yorum:

  1. Hepsi çok güzel grünüyor Rüveyda Anne'nin ellerine emeğine sağlık, Arda'nın da nice sağlıklı mutlu yaşları olsun :')

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar en güzelide kendi emeğinizi katmış olmanız bizlerde güzel fikirler verdiniz.. daha nice sağlıklı mutlu yaşlara

    YanıtlaSil
  3. GOJI BERRY ZAYIFLAMANIN YENI TRENDI Fazla Kilolarinizdan Kurtulun.Goji Cayi+Goji Tozu+Goji Meyvasi+Goji Kremi Zayiflama Setini Hemen Alin.
    SIPARIS :0535 366 09 66
    WATSAPP:0535 366 09 66
    MESAJ ATIN BIZ ARAYALIM. www.gojiberrysatinal.com

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.